.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشدید نظارت بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
استاندار مازندران از تشدید نظارت بر روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور گفت: گزارش کاری که از سوی راه و شهرسازی مازندران برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارائه شد نشان از روند کند اجرای این طرح دارد که هر چه سریع‌تر این رویه می‌بایست اصلاح  شود.

او می‌گوید: نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های مسئول تشدید شده و کارگروه زیر مجموعه شورای عالی مسکن در حوزه‌های ساخت خانه در مناطق شهری و روستایی تشکیل می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران هر ۱۵ روز یکبار پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست ساخت را گزارش خواهند داد.

حسینی پور با تاکید بر این که فرمانداران استان نظارت و بازدید‌های میدانی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی مازندران را افزایش دهند، گفت: دستگاه‌ها در اجرای این طرح از بخشی نگری خارج شوند و بصورت ید واحده در این راستا اهتمام کنند.

به گفته حسینی پور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران باید طبق زمانبندی پیش برود و معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مسئولیت هدایت و نظارت این طرح در استان را بر عهده خواهد داشت.

استاندار مازندران کمبود زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را یک واقعیت و چالش اساسی عنوان کرد و گفت: باید انبوه سازان و پیمانکاران برای تحقق وعده رییس جمهوری برای خانه دار شدن مردم مازندران بلند مرتبه سازی را در دستور کار قرار دهند تا با این راهبرد بحث کمبود زمین مانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن نشود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.